15 Temmuz 2013 Pazartesi

GÜNÜN OJESİ LCN 84 KIPKIRMIZI

Merhaba kızlar ;)
Herkese iyi günler diliyorum...
Bugün çok sık kullanmadığım bi renk sürdüm tırnaklarıma.Normalde kırmızının bu tonunu çok kullanmam.Daha koyu kırmızı seviyorum ama bugun bi değişiklik olsun istedime ve çok beğendim bu rengi.En çok bordo ojeyi seviyorum onun dışında genelde ten rengine yakın renkler, pastel renkler sürerim.
Bu oje LCN nin 84 numaralı KIPKIRMIZI adlı ürünü.Gerçekten de adı gibi kıpkırmızı:) Bu ojenin güzel yanı kalıcılığı ve silerken kırmızı leke bırakmaması.Çok kullanışlı bi oje.Adana daki Efor Mağazalarında bulabilirsiniiz......



2 yorum :

  1. çok güzel bu :) ben nerden bulabilirm acaba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım istanbulda satısı var sanırım bu markanın LCN ...

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)