22 Mayıs 2014 Perşembe

Trend Alarm ! ! ! Lace Bralette / Dantel Sütyen Modası

Selam kızlar :)
Bu sene dantel sütyenler moda olduğu gibi , göstermekte moda oldu :) Cesareti ve küçük göğüsleri olanlar bu modaya uyabilirler.
Modaya uyup cicilerini göstermek istemeyenler de olacaktır :)






Bu renk renk büstiyerlere bayıldım gerçekten çok hoşlar.


Nasıl giyebiliriz , diyenler için bir kaç örnek gösterebilirim.



Transparan gömleklerle çok güzel oluyor bence.


Kot Gömleğin uyumlu olmadıgı yakışmadıgı bir şey var mıdır ki ya :)
Bi sonraki yazımda Kendi dantel sütyenininizi nasıl yaparsınız onu paylaşacağım :) Herkesi bloguma beklerim ..
Sevgiler Esen Kalın =)

12 yorum :

  1. Kesin bende alacağım bunlardan :)

    YanıtlaSil
  2. nerede satılıyor hangi markalarda var ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum cicim bulamazsak kendimiz yaparız :)

      Sil
  3. Woovvv çok güzelller :)

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlılarmış La senza'da bu sezon göremedim ancak birde OYSHOya bakalım çok hoşlar

    YanıtlaSil
  5. Şu ilkini gördüğüm yerde alcam! Kot gömlekle önünü tamamen açmadan deneybilirm:P

    YanıtlaSil
  6. Hello from Spain: great proposals. Keep in touch

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş durmuş transparan gömlekle ya, ama dediğin gibi küçük göğüslere olacak, kullanamam :/

    YanıtlaSil
  8. Çok güzellermiş ama işte kim görecek :)

    YanıtlaSil
  9. evet hem fikirim; minik cicislilere uygun bir trend :) ama acikcasi cok ama cok güzel duruyor! bloğunuzu gfc den takipledim. ben de bloğuma beklerim ve eger beğenirseniz gfc den takiplerseniz sevinirim .

    fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || lookbook

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)