16 Mayıs 2013 Perşembe

DIY KOLYE VE BİLEKLİKLER



Merhaba Herkese :)

Bugüne kadar yaptığım kolye ve bileklikleri paylasiyorum sizinle çoğu zaten bilinen modeller ,kalanları da benim denemelerim umarım beğenirsiniz ...


Bu ilk yaptığım kolyelerden bir tanesi ;

Aşk kolyesi




              Bu baykuş kolyem guneste çok güzel parlıyor aradaki kristal boncuklar...



Baykuş kolye



Love kolye




Kuru kafa kolye





Zincire neon ipleri geçirerek yapıldı , beyaz tişörtlerle çok hoş duruyor.


Neon kolye



           Ufak malzemeleri değerlendirmek için yapmıştım sonradan çok sevdim :)









Bunlarda yaptıgım bileklikler...


















11 yorum :

  1. Ellerine sağlık :)
    Bloguma beklerim ben de :)

    http://dollyneverland.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler:)Gelirim tabi.

    YanıtlaSil
  3. Hepsi güzel ama baykuşlu olanı ayrı bir güzel :))

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık hepsi çok güzel olmuş :) takibindeyimmmm ;)

    beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Gemili kolye,antika havası taşımış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür birilerinin begenmesi gerçekten güzel evde genelde dalga geçiyolar :)

      Sil
  6. bilekliklere bayıldım canım, eline sağlık, harika olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  7. Harikalar cok hos.bayildim..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)