9 Mayıs 2013 Perşembe

DIY FLARE JEAN / İSPANYOL PAÇA KOT YAPIMI

Hemen hemen herkesin üzerinde olan ispanyol paçalar günlük şıklıgın vazgecilmezi oldu nerdeyse..Yine bi sitede gördüğüm bu fikri sizinle paylaşmak istedim en kısa zamanda yapmak istiyorum.Boru paça pantolonlalarımızdan giymediğimiz,sıkıldıgımız varsa kendimize bir kaç kolay işlemle ispanyol paça kot yapabiliriz.Fazla uzatmadan görselleri paylasıyorum...



Resimde bele kadar acılmıs fakat dize kadar açmak daha iyi olur bence.Çünkü dize kadar oturan dizden itibaren açılan bi olması daha iyi.

Daha sonra dikişi açıyoruz .

Burda ölçülerle verilmiş ama şablonu çıkarıp kendi boyunuza göre diğer pantolonlarıızla  karsılastırarak ayarlama yapabilirsiniz.

Önce norrmal dikişle sonra da zigzag dikiş atarak parcayı eklıyoruz.

                               Son rötüşleri de yaptıktan sonra ispanyol paça pantolonumuz hazır:)




Not:Resimler alıntıdır.

3 yorum :

  1. çok ilginç bir projeymiş=)) bu arada mail attım eşleşme için ama sanırım görmedin=) eğer adresini gönderirsen pazartesi kargolamak istiyorum=)

    YanıtlaSil
  2. Bloguna merhabaaa. :)Diy ptojelerıne bayılıyorum bende blogumda sıkca yer veriyorum. buda çok mantıklı geldi bana bir denemek lazım dimi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin :):) Bende çok seviyorum diy projelerini daha çok post paylasicam .Ben bunu dantel le yapmak istiyorum öyle de güzel olabilir:)))

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)