19 Nisan 2013 Cuma

Fiyto Sarmaşık Özlü Şampuan


Merhabalaaar 
Bugün itibariyle blogumu aktif olarak kullanmaya başlıyorum :) 

Kendimi bildim bildim bileli, saçlarım kuru ,cansız ve ince telli bi yapıya sahip.Bu yüzden hep uzamasından daha dogrusu uzamamasından hep şikayetçi oldum .Zaten en fazla sırtıma kadar geldi saçımın uzunlugu. 

Saçlarımı açtırdıktan sonra daha da yavasladı uzaması.Bemiks ampul ,sinameki , badem yağı karışımı gerçekten çok iyi toparladı saçlarımı ama 4 kez yapabildim onu.Çünkü bemiks ampul un kokusu her şeye siniyor ne kadar yıkarsam yıkayayım geçmiyor. 

Bir ay önce bu şampuanı kullanmaya başladım .Normalde ben sorardım saçlarım uzamış mı diye insanlara ama Fiyto Sarmaşık Özlü Şampuan ı kullanmaya başladıktan sonra etrafımdakiler farketmeye başladı uzamayı ben de uçtum tabi mutluluktan :):) 


Saçlarım çok yıprandığı için krem kullanmadıgımda saclarımı açamıyordum ama son yıkama da krem kullanmadım yine ıslakken biraz zor actım ama kuruyunca yumusacıktı bi süre krem kullanmamayı düşünüyorum.





Önce hızlı uzaması için bitkisel özlü saç serumunu saç diplerine sürüp 20 dk bekliyorsunuz.Daha sonra şampuan ile yıkıyorsunuz. 




VE SONUÇ... 









Not: Resimler Alıntıdır.

27 yorum :

  1. inşallah dahada devam eder kuzum uzamaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye etmem bn ve sewglm kullandk suan saclsr yok deneck kadr az saclri ck dokuo kullanmYin

      Sil
  2. Bol bol su iç, beslenme de çok etkiliyor saç uzamasını. Bir arkadaşım elma yiyerek saç uzatmıştı :)
    Ben de saçlarımı açabilmek için loreal elseve sıvı saç kremi kullanıyorum. O kadar acıyor ki sinirlenip bazen saçlarımı taramadan geziyorum! :D

    YanıtlaSil
  3. Fiyatı nedir sevgili Merve ? :))

    YanıtlaSil
  4. :):) 25 tl civari olması gerek naslicim...

    YanıtlaSil
  5. ben ankara sakarya caddesindeki çiçekçilerin orda bi aktar var hediyeli paketini 15 e aldım bide enteleli diye bi serum aldım bakalım ne olcak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 25 yazmışim ama daha uygun fiyatı.Entele otu saç uzatıyor iyi gelir inşallah saçlarına:)

      Sil
  6. ben kullanıyorum bu şampuanı yaklaşık 1 buçuk aydır henüz çok bi faydasını göremedim ama kokusu ve saçı yumuşatması gerçekten iyi aktarım 2 kutu kullandıktan sonra faydasını net anlarsın demişti ben hemen hemen hergün yıkanmama rağmen 1buçuk ayda 1 kutusunu bitiremedim (bol bol kullanmama rağmen) inş faydasını görürsünüz denemekten zarar gelmez inş bende etkisini görürürüm ki sizinle paylaşırım :) bu arada mervelil sinameki karışımını bende çok duydum bütün yorumları okudum ama yinede süpe kaldı aklımda sen denedin mi sonuçları nasıl gerçekten uzatıyormu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinameki karışımı ise yarıyor canım ben çok devam edemedim ama gorunusu bile değişiyor saçın .Şampuan da uzamasına yardımcı oldu fark etti yani

      Sil
    2. Sampuaninizin içine e vitamini ve bemiks apmul birde b_pantehn ampul koyarsaniz daha verim alirsiniz iki ay sonunda sonucu gözle görülür derecede farkedersiniz

      Sil
  7. Merhaba, ben sarmaşık özlü şampuan olarak restorex i tercih ettim. etkisini de görüm gibi.. deneyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. Açıkcası Saç dökülme probleminden muzdarip bir kişi olarak bende Restorex kullanıyorum. İçerisinde saç için gerekli olan ne varsa mevcut. dökülmelerimi engelleyen ve yeni saçlarımın çıkmasını sağlayan tek ürün. çok memnunum. Bu arada yeni serisi hızlı uzama etkili olan kırmızı kapaklı. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  9. Kizlarr merhabalarr, ben bu sampuani aldim icinede dogum kontorl hapi katmayi dusunuyorum bircok sitede sampuana bu hapin karistrldigni duydum :) ayrica lavanta cayida icmeye basliyorum hergun bir bardak icildiginde etkisini cok gosteriyormus, ben geceleri icmeyi dusunuyorm malum uyurken butun hormonlar calisiyor :) sac konusunda bir turlu yuzum gulmedi umarim bu sampuan ve cay artik ise yarar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Badem de yersen daha etkili olabilir ben öyle yapmıştım :) Umarm yuzun guler canım saç konusunda :)

      Sil
  10. Saçlarim çok güçlü bu şampuani kullandiktan sonra döker mi kararsiz kaldim tavsiyeleriniz nelerdir

    YanıtlaSil
  11. Ben restrorex i kullanıyorum açıkcası çok memnunum

    YanıtlaSil
  12. Bende geçen gün bir sitede gördüm ilgimi çekti Restorex sarmaşık özlü şampuan kullanmaya başladım. gelişmeleri paylaşacağım sevgileer :)

    YanıtlaSil
  13. slm. restorex hızlı uzama etkili şampuan çıkmış yeterli ve detaylı bilgisi olan varmıı??

    YanıtlaSil
  14. Turp suyu maskesini bilen var mi saca cok iyi geliomus

    YanıtlaSil
  15. bende kullanıyorum yaklaşık 6 aydır ama son zamanlarda sanki tüylenme yaptığı hissine kapıldım. Kullananlara soruyorum sizde de oldu mu yoksa benim kuruntularım mı ?

    YanıtlaSil
  16. ayrıca arkadaşlar ben bu ürünün dediğim gibi yaklaşık 6 aydır kullanıcısıyım 2 hafta kullanıpta saçlarımda dökülme var demeniz çok saçma şampuan değişiminden dolayı her saç dökülür zaten ve saçınızın 2 haftada uzamasını beklemenizde saçma ben çok etkisini gördüm. saçlarım çok uzundu benim çok kırığım olduğu için kestirmek zorunda kaldım ve saçlarımı omuzlarımın üzerinde buldum ve hemen şampuan arayışına çıktım bitkiselin daha doğru olacağını düşünerek aktara gittim ve fiytonun doğal sarmaşık özlü şampuanını önerdi aldım sizler gibi bende hemen uzamasını istiyordum ama sabrettim omzumun üstünde olan saçlarım şu anda belimin tam ortasına geliyor bence çok etkili deneyin ve sabredin derim. :)

    YanıtlaSil
  17. bende bu şampuanı kullanmaya basladıktan sonra sacım dökülmeye başladı ve de yağlandırdı

    YanıtlaSil
  18. Fiyto şampuanlar ile ilgili bilgi edinebileceğiniz bir sayfa; http://blog.diyaron.com/genel/fiyto-bitkisel-sampuanlar.html

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar öncelikle sabredin, ben 2 ay sonra faydasını gözle görülür farkettim dipteki cansız saçları bile canlandırdı sarmısaklısını tavsiye ederim. Eski saçlarım yerine geldi diyebilirim

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar fiyto sampuani iyimi

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)