13 Haziran 2014 Cuma

Seregons World ve Bumerangtan Hediyeler Geldiiii !

Merhabalar ,
Bu hafta 2 güzel hediye beni bekliyormuş bende onları :)
Seregons World un  Bayanlili.com çekilişinin kazananı ben oldum.Çok beğenmiştim bu kolyeyi.Sitede çok daha güzel bir çok takı var .

Umarım  bana şans getirir bu 4 yapraklı yonca ve pembe kalp....
Seregons World blogunun tatlı sahibesi Selin Hediyelerin yanına Rimmel ın çok cici bi ojesini ve tester da koymuş.Nezaketinden dolayı kendine teşekkür ediyorum.
Kendi gibi güzel blogu için tıklayın :)


Mis kokan sabun u da çok begendim...

Bu hafta instagramda Bumerangnetin bi fotografında mail atal ilk 20 kişiye kitap gönddereceğini okudum.Hemen mail attım ve 20 kişi içine girmişim.Kitaplar ve defter gelince çok mutlu oldum."Sağlığına format at " kitabını çok merak ediyordum.İmzalı olması ayrıca mutlu etti.İlk fırsatta okuyup yorumlarımı paylaşacağım.
Teşekkürler Hürriyet Bumerang .
Defterin ve stickerların sevimliliğini görmeyin zaten :)






5 yorum :

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)