6 Haziran 2014 Cuma

H&M Lipgloss Pink İncelemesi

Merhabalar,
Bugün bana blog dünyasının kazandırdığı en güzel insanlardan biri olan Bengü ( Tek Aşk A ) nün çekilişinden kazandıgım bu güzel Lipglossu tanıtmak istiyorum.
Malesef yaşadığım şehirde ( Adana ) H&M yok.Bu yüzden kozmetiklerini çok merak ediyordum.Çok istemişim ki çekilişle kazandım .Bengüye çok teşekkür ederim :)

Lipgloss çok fazla kullanmadığımı söylemiştim daha önce.Bu lipglossu ilk kez Pril Adana Etkinliğinde kullandım.Onun yazısı için tıklayın 
Lipglossa gelecek olursak,rengi ve yapısı oldukça güzel.Lakin biraz yapışkanlık hissi bırakmıyor değil ...
Kokusu da görüntüsüde pamuk şeker gibi :)
Olumsuz yanı işe Glossun fırçaya çok az gelmesi.Defalarca aynı işlemi yapmak zorunda kalıyorum sürerken:/


Dudakta durusu bu şekilde.Farklı ışıklarda fotografını çektim.


Esen Kalın =)

8 yorum :

  1. Rengi dudaklarında çok doğal ve hoş durmuş.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Ruj üstünde daha hoş durur gibi :) Güle güle kullan..

    merveylemakyajvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş ve doğal durmuş cnm:) h&m ler artik yayilsin biraz ben de çok istiyorum:p

    YanıtlaSil
  4. Çok soft bir renk canım çok hoş:)

    YanıtlaSil
  5. Evet ruj güzel... doğruuu ama arkadaşım da çoookkkk güzellll ;)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan kuzucum :)
    Ben denemediğim için bilemiyordum yapısını :/

    YanıtlaSil
  7. çok hoş durmuş dudakta ve bence h&m nin kozmetikleri fena değil :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)