26 Mayıs 2014 Pazartesi

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Günlük Peeling ve Yüz Temizleme Jeli

Merhabalar,
Bugün sizlere bu tatlı Neutrogena ürününden bahsedeceğim.
Cildim hassas olduğu için her gün peeling yapmıyorum.Kuru olması da bunda etken tabiki.Fakat sabahları uyandıgımda ve makyaj çıkarma işlemi sonrası Neutrogena Facial Wash ile yüzümü yıkıyorum.
Cildimi yağ ve kalıntılardan arındırmasını , kurutmamasını ve kokusunu seviyorum :)

Peeling e gelecek olursam,kuru ciltlere çok uygun oldugunu düşünmüyorum .Karma ve yağlı ciltler için daha etkili olacaktır.Ama her gün uygulamadıgım için cildimi kurutmuyor.Pürüzleri gideriyor.Düzenli kullanımda siyah noktalarımda azalma olmadı.Ürünün vaadi olan "sivilce oluşumunu engeller" konusunuda tam olarak değerlendiremiyorum .Çünkü yüzümde sivilce nadiren çıkar.
Taneciklerin büyüklüğü benim için önemli çünkü cildim hassas hafif bastırarak uygulasam kızarıyor.Biraz sert geliyor bana granülleri.Boyutu ise benim için normal.Biraz küçük olsa daha rahat kullanırdım ama :)
Peeling in kokusunu ve cildimdeki etkisini genel olarak seviyorum.Yağları çok iyi gideriyor ve cildimi parlatıyor.Ama tekrar alır mıyım bilmiyorum.Cilt tipime uygun değil pek.

Temizleme jelini dediğim gibi sabah ve makyaj sonrası kullanıyorum.Genel olarak sevdim temizlemek için güzel bi ürün .Ama siyah noktalara bi etkisi oldugunu düşünmüyorum.
Bu arada burnumdaki siyah noktalardan bugüne kadar bir dönem kurtuldum sadece.O da Watsons Yesil Çay peeling ve kantaron yağı ile oldu.Malesef kalıcı değil şimdi yine var :) Yazısı için tıklayın
Sizin siyah noktalarla savaştıgınız ürünler hangileri :)

6 yorum :

  1. ben de bir ara yüz temizleme jelini kullanmıştım aslında sevdim ama pek yeterli gelmedi, benim akneli hatır hutur yüzüme :) güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
  2. Bu peelingi ben de kullanmıştım. Cildim yağlı olduğu için günlük olarak temizleme jeli olarak kullandım. Fena temizlemiyor ama çok etkili olduğunu ben de düşünmüyorum. Kokusu beni rahatsız etmemişti ama bazılarına fazla gelebilir.

    YanıtlaSil
  3. İkisini de severek kullanmıştım bir zamanlar :) Kokuları harika :)
    Canım bloğumda yeni bir çekiliş başlattım beklerim :)
    http://bakimlikedi.blogspot.com.tr/2014/05/the-balm-voyage-palet-hediye-ediyorum.html

    YanıtlaSil
  4. kantaron yağı siyah noktaya iyi geliyo muymuş :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geliyo canım iyi gelmediği bişe yok zaten :)

      Sil
  5. Aynı ürünleri bende kullandım ama benim de siyah noktalarda bi değişiklik olmadı ne yazık kii :/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)