15 Mart 2014 Cumartesi

Türkiyeye Yeni Gelen Marka SEPT-X / Saç Bakım Yağı ve Şampuan Ilk Izlenim

Merhabalar,
Saç Bakımına önem verdiğimi blogumdaki saç bakım yazılarının çokluğundan anlamışsınızdır sanırım :) Saç Bakımıyla ilgili yeni ürünler denemeyi çok seviyorum ve bu konuda çok araştırma yapıyorum.
Sept-x markası da Efor Bitkisel Ürünlerine yeni katıldı.Türkiye de satışı bulunmayan bir marka ve çok övüldü.O yüzden hemen denemek istedim ve sonunda denedim...



Saç Bakım yağlarının en sevmediğim yanı ; saçta bekletildikten sonra yıkama aşaması.Saatlerce saçta bekliyor saça faydası muhteşem ama bir de saçta kalmasa ! Bir yıkamada çıkmayan saç bakım yağlarını sevmiyorum.2 -3 kez şampuanla saçları yıkamak saça daha çok zarar veriyor.
Sept-x in yağını kullandıktan sonra Sept-x Ginseng Özlü Şampuanla yıkadım saçlarımı ve bi kez yıkamak yeterli oldu.Bu şampuanın hünerinden mi yoksa bakım yağının hafifliğinden mi henüz karar veremedim.Ama farklı şampuanla da yıkayıp bu soruyu cevaplayacağım :)

Genel itibariyle ilk kullanımda bile etkisini gördüm ve memnun kaldım diyebilirim.Saçlarımı yumuşattı bu güzel yağ.Zaten içerisinde yok yok , oldukça zengin bi karışım.

Daha detaylı yazısını bi ya da iki ay sonra yazacağım :)

3 yorum :

  1. içeriği baya zenginmiş gerçekten, bir de başka şampuanla dene bakalım, eğer marifet şampuandaysa hemen alayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım yarın denicem hemen :)

      Sil
  2. Hello from Spain: Interesting hair products. I also care for my hair. Keep in touch

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)