19 Şubat 2014 Çarşamba

Saç Bakım Rutinim / Zaman Sözleri - Uzun ,Yağlanmaya Meyilli


Merhaba;
Yazı yazmak ve insanlarla bir şeyler paylaşmak zaten benim için büyük keyif.Konuk yazar olduğumda 
daha da keyifli oluyor :) Sevgili Merve’ye bu yüzden bir teşekkürü borç bilirim :)
Bugün bahsedeceğim şey : saç bakım rutinim.
Saçlarım yağlanmaya meyilli ve uzun.



Blendax Yasemin Özlü Şampuan : Saçlarımın sağlığı ve kepeklenmemesi açısından zaman zaman 
şampuan değiştiriyorum.Pantene,Elidor vs. derken bu sefer ki seçimim Blendax oldu.Kokusu çok güzel 
ve gayet iyi temizliyor.
Schwarzkopf Taft Saç Köpüğü : Saçıma hacim vermek istediğimde bu ürünü kullanıyorum.Blogumda 
ayrı olarak da yazmıştım zaten. Kuruttuğumuz,hafif nemli saçlarımıza uyguluyoruz böylece çok çaba harcamadan da saçlarımız güzel bir görüntüye kavuşuyor.
Schwarzkopf Isıya Karşı Koruyucu Sprey : Saçlarıma düzleştirici ya da maşa uygulayacaksam ara ara saçlarıma sıkıp,tarıyorum.Biraz kurumasını bekleyip,düzleştirici veya maşayı uyguluyorum.Gerçekten memnun kaldığım bir ürün.Bu aralar fazla ısı uygulamama rağmen saçlarımda kırıklar çok nadir.

Dediğim gibi saçlarım yağlanmaya meyilli,o yüzden saç diplerime uygulamıyorum. Böylece saçlarım da yağlanmıyor bu ürünü kullandığım zaman.
Avon Fas Argan Yağı : Saf argan yağı tabii ki değil.Ancak bu ürünün kokusunu ve verdiği yumuşaklık 
hissini çok seviyorum,bitmek üzere zaten.Tekrar tekrar alabileceğim bir ürün ancak farklı markalar 
denemek istediğim için şimdilik yenisi alınmayacak :)



Bir de o fotoğrafta unuttuğum badem yağım var.
Ayda 1-2 kez filan,aklıma geldikçe uygulamaya çalışıyorum.Saçlarımı daha parlak ve daha yumuşak yapıyor.
Hazır yeri gelmişken bir ipucu vereyim : Bu tarz yağların saçınızdan kolay çıkması için saçınıza 
su değdirmeden önce direk şampuanı saçınıza döküp iyice karıştırın,sonra durulayın.Biraz sizi 
zorlayacaktır onu yedirmek ancak inanın bu işinizi çok kolaylaştıracak bir işlem :)
Benim için yazması çok keyifliydi bu yazıyı.Umarım siz de aynı keyifle okumuşsunuzdur.
Mervecim tekrar teşekkür ederim :)

**************

Ben tesekkur ediyorum arkadasıma konuk oldugu için.Ellerine sağlık..
Diğer yazılarına ve Kore kokan bloguna göz atın derim =)

STİL | Hilary Duff

3 yorum :

  1. Teşekkür ederim Mervecim :*

    YanıtlaSil
  2. Keşke az biraz yağlı olsaydı saçlarım derim hep, güzel bir paylaşım olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hep,keşke yağlı olmasaydı derim,herkes kendinde olmayanı işte :) Teşekkürler :))

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)