1 Nisan 2014 Salı

Maybelline Eyestudio Long Lasting Gel Eyeliner Intense Black

Merhaba kızlar,
Bugün güzel bir gel eyelinerdan bahsedeceğim.Aslında bu eyeliner sevdiğim 2. eyelinerım.1.si The Balm Schwing Eyelinerı kullanım acısından daha cok seviyorum elim ilk ona gidiyor.
Fakat bu güzel mini mini fırcalı kavanozlu eyelinerı da sevmemek mümkün değil.
Öncelikle ilk dikkat ettiğim şey olan gözlerimde bi yanma yapmıyor.Bu yonuyle çok iyi.
Diğer bir güzel yanı oldukça kalıcı gün içinde bozulmuyor, çok fazla oynamama ragmen..
Renk pigmenti de çok iyi koyulugunu seviyorum..
Yanında fırcasının bulnması oldukça iyi ama kullanabilene ben kullanmadıgım için çok sevmedim .O da benim beceriksizliğim sanırım ya da elim alışmadı .

Gelin yapısı ve sürümü çok yumuşak ,çok az miktarda alımı yeterli oluyor.Bu yüzden uzun süre gideceğini düşünüyorum.Tabiki kuruma yapmazsa ..
Fiyatına göre performansı gercekten çok iyi ...
25 tl civarında ben %50 indirimle almıstım..

İki kat sürülmüş halinde rengi bu şekilde..
Diğer renklerini de merak ederseniz ve Cansu arkadasımın yorumunu da okumak isterseniz buyrun tıklayın
..Genel olarak sevdim ben bu eyelinerı fırcasını kullanmayı becerince gözümde nasıl durdugunu gösterecem inşallah :)

15 yorum :

  1. Kuruma yapması kısa sürdü bendeki ürünün, ama yine de memnun kalmadım değil, yine alacağım sanırım Merve'm:)
    Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım :) Neden kuruyor ya kuruyan gel eyelinerı cok az bi süre mikrodalgaya koyun diye okumustum ne derece düzelir bilemiyorum deneyebilrisin ama :)

      Sil
  2. Ben memnunum ya kuruma yapmadı hiç çok az bir miktar iş görüyor bu yüzden bitmiyorda :) inşallah kurutmam :( %50 indirimde alacağım yine depolamak için ^_^

    YanıtlaSil
  3. 3 rengi var bende hepsini çok seviyorumda özellikle kahverengisine bayılıyorum bide mat olmasına :) Güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de severek kullaniyorum, kucucuk olmasina ragmen uzun sure yetcek gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
  6. Hello from Spain: I like this brand.. Keep in touch

    YanıtlaSil
  7. Bende de kuruma problemi olmustu ikinci pakedimi kullaniyorum suan urunu fircaya aldiktan sonra ustunu peceteyle kapatiyorum hava almasink engelliyor bu sayede daha uzun sure dayandi ikinci paket :)

    YanıtlaSil
  8. bende severek kullanıyorum ilk jel eyelinerım benim de :))

    YanıtlaSil
  9. aslında kullanırken ağzını açık bırakmadan, kapağını kapatıp hava almasını engellemek gerekiyor. Yumuşak yapısı, akmaması, kalitesi ve renginin canlılığıyla favorim. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  10. Bayılarak kullanıyorum bu eyelinerı! Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  11. Tesekkurler canlarım :) Size güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  12. Firçasina elini alistir bence çünki firçalar daha harikalar yaratiyor , benim de aklimda kaç zamandir bu var, iyi yorumlarini okudum sira almakta:)

    YanıtlaSil
  13. Malesef ben bu üründen hiç memnun kalmadım kesinlikle kullanamadım ve başka birine verdim :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)