19 Ocak 2014 Pazar

İspanyol La Casa De Los Aromas Oda ve Dolap Kokuları

Merhabalar ,
Bugün size bu güzel oda kokularından bahsetmek istiyorum . İspanyol La Casa De Los Aromas yurt içinde ve yurt dısında trend ürünleri bularak bizlere ve tedarikçi firmalara ulaştıran bir firma.
Ekoz kozmetik Gratis , watsons ,Migros ,Ykm ,Douglas gibi bir çok magazayla ortak iş yapıyor.
Bu güzel oda kokularını ve dolap kokularını gönderen Cem Temurogluna ayrıca teşekkür etmek istiyorum..


Kış günlerinde odanın havasını sık sık değiştiremeyeceğimiz için bu harika oda kokuları oldukça kurtarıcı.
Vanilya , Bambu , Menekşe ve Yasemin kokularını bulunduran ambu çubuklu oda kokularından benim favorim menekşe oldu...Odaya hafif bi koku yayılıyor ve mis gibi kokuyor odanız..
Şirin tavşanlı kokuları da ister dolabınızda ister arabanızda odanızda kullanabilirsiniz.
Askılı dolap kokularından yaseminli olanı hemen dolabıma astım .Kıyafetlerimi hafif bi yasemin kokusu sardı..
Kışlıklarınızı yazlıklarınızı saklarken de bu güzel kokulu sabunları dolabınıza asabilirsiniz..
Ben çok sevdim çok teşekkür ediyorum... 


Sitesinden ya da 
Ekoz Kozmetik Facebook tan ürünlere ulaşabilirsiniz...




2 yorum :

  1. Kokulara bayılırım. :)
    Güle güle kullan canım,mis mis koksun her yanın :*

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı görünüyolar:) Güle güle kullan cnm:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)