10 Kasım 2013 Pazar

Neden Kızlar İçin Böyle Şeyler Yok !!!

Merhaba Sevgili Dostlar :):)
Ben yine bi konuda serzenişte bulunacağım:) Çok şükür bugünler şansım çok açık çekiliş kazanıyorum :)Madem şansım açık hemen değerlendirmem lazım deyip , sevdiceğime bana maç söyle dedim:) Kendisi arada iddia oynar genelde tutturamaz .Tutunca parası benim olur :P:P Tutmayınca da yine kaybettin oynama bırak şu işleri diye söylenirim :D
Neyse iki maç sonucunu bunda şu yener şundada bu yener diye söyledim..Akıllım gitmiş başka maçlara oynamış..Sonra da bakmış ki benim dediklerim tutmuş..Böyle olunca bak yine söylicem ama bu sefer oyna dedim 4 maç sordu söyledim ( Yalnız bende kahin gibi konuşuyorum :) ) Malesef tutmadı ama 4 maçtan 3 ünü tahmin etmişim .Attım tutmuş yani :)
,

Yok ama sınav olur , önemli bir şey olur hayatta tutmaz şansım , illa işin içine haksız para girecek :D 
Şakası bi yana değinmek istediğim şey kızlar için de böyle eğlenmelik ugraslar olsa keşke.İddia gibi ya da daha eglenceli ...Parada kazandırırsa oh ne ala :) 
Düşünsenize tüm kızlar almışız elimize kuponları herkes kendi evcil hayvanını (köpek kategorisinde) yarıstırıyor:D Kesin kavga çıkar :) Saç başa girer herkes birbirine ...
1.nin arkasından bi torba laf edilir..Hak etmedi diye :) 
Tamam tamam vazgeçtim ya kızlar için böyle bi aktivite olmasın :P Sonuç felaket olabilir...
Bu gidişle ben bi kadın kahvehanesi açıp içine çeşit çeşit oyun koyacagım.Mesela şu oyuncak tavsan falan tutan aletler var ya ( Genelde tutmayan) oraya çeşitli kozmetik eşyayı dolduracağım :) Kızlar jetonu bassın bassın dursun :D Hahahaha.Neyse çok yazdım hadi dikkat edin kendinize :) 

8 yorum :

  1. Canim cok haklisin kizlarin ne yazik ki boyle seyleri yok ama evcil hayvan yaristirilmasi ornegi cok hos olmamis acikcasi. Sonucta onlar bizim dostlarimiz ki ben kedilerimi cocuklarim diye severim. Benimkiler olsun veya olmasin onlari yaristirip uzerinden para kazanmayi dusunmek aklimin ucundan dahi gecmez. Hatta bu tur aktivitelere de cok karsiyim ben . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canım ya kötü niyetle söylemedim inan kızlar çok sever ya kedi köpekleri güzellik yarışması diye düşündüm tabiki para kazanmak falan hiç hoş değil sakasina yazılmış bir yazı yanlış anlama lütfen:)

      Sil
  2. kadınlara da elişi uğraşı var para kazandıran ama dediğiniz gibi kadınlar iddia oynasa, bırbır neler konuşuruz :) dedikodu üstüne dedikodu, laf üstüne laf :) galiba kadınlar olarak biraz fazla hırslıyız :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya zaten bi elişimiz var ah aaah :)

      Sil
  3. Super olurdu :)
    bu arada bizim hobi etkinligi eslesmeleri ne oldu cancazim :))

    YanıtlaSil
  4. Hello from Spain: you're right. Keep in touch

    YanıtlaSil
  5. Bence iddia bizim icin daha eglenceli olurdu. Hem iddia oynayip hem dedikodu yapardik ne guzel olurdu :)) Dusuncelerin cok guzel bu arada :) Sevgilerle :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)