11 Mayıs 2014 Pazar

La Roche-Posay Hydreane BB Cream Yorumum

Güneşli Bir Pazar Gününden Herkese Merhaba :)
Mutlu Pazarlar Diliyorum...
Bugün La Roche-Posay markasının BB Kreminden bahsedeceğim size.Daha önce Garnier BB Krem ve Maybelline BB Krem kullandım.Maybelline en sevdiğim BB kremdi.Taa ki bu BB kremi deneyene kadar.


İzlenimlerimi özetleyecek olursak;
*Açık tenli biri olarak cildime en uygun BB krem ve kapatıcılığı diğerlerine göre harika.
*Kalıcılıgı oldukça iyi sabitleme ihtiyacı duymuyorum..
*Cildi nemlendirmesi ve bıraktığı his gerçekten güzel.
*Diğer BBkremler gibi yağlı bir his bırakmıyor.
*Paraben içermiyor ve spf 20 içeriyor.
*Ve en önemlisi hassas ciltler için La Roche-Posay Thermal Suyu içeriyor.
Diğer BB kremlerin yüzümde bıraktıgı tıkanıklık hissini,kaşıntıyı bu BB Kremde hiç yaşamadım.Cildim hassas oldugu için çok kolay kızarıyor kaşınıyor..
La Roche-Posay BB Kremden çok çok memnun kaldım.Benim gibi hassas ciltleri olanlara kesinlikle tavsiye edeceğim bi ürün.


Cildimde durusu bu şekilde...


Son olarak bir üzgünlüğümü paylaşmak istiyorum..Kimse Çekilişime katılmıyoo:( Neden katılmıyorsunuz,katılın hadi üzmeyin beni :( 

8 yorum :

  1. Duruşu çok ama çok güzel!

    YanıtlaSil
  2. Yağlıya dönük karma/yağlı ciltler için uygun mu sence ? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm ciltler için diyo üzerinde bence de uyar canım nemlendirici bi yapısı var..

      Sil
  3. canım bende kullanıyorum bunu ve hiç memnun değilim aşırı yağlı ve hiç bir kapatıcılığı yok. üzerine pudra sürmeden evden çıksam insanların gözü kamaşır o derece yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi bende aksine çok begendim.Benim cildim çok kuru belki o yüzden .Ama Garnier den sonra bu hiç parlak gelmedi bana canım:)

      Sil
  4. cildim kuru olduğu için bende denemek istiyorum bu ürünü. çok güzel bir yazı olmuş canım eline sağlık (:

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)