28 Kasım 2013 Perşembe

Günün Makyajı

Selam kızlar :)
Bugün sizlere yaptıgım makyajı ve kullandığım ürünleri göstermek istedim..Şu göz makyajı işini çok beceremiyorum .Acemiliğimi mazur görün lütfen :) Zamanla öğreneceğim heralde gölgeli makyay yapmayı ..
Ayrıca fotografların çözünürlüğü içinde özür dilerim ; isterdim ki profesyonel fotoğraf makinem olsun her rengi ayrıntıyı gösterebileyim net bi şekilde ...

Makyaj sonrası yüzüm .Öncesini çekmeyi unuttum :/ Tüh ya Before After yapacaktım :)

Bunlarda kullandığım ürünler ..

Yüz Makyajı
Yüzüm için La Roche Posay in BB kremini kullandım.Seviyorum bu bb kremi ...
Yanaklarımda The Balm ın Hot Mama isimli muhtesem allığı var.Gerçekten çok güzel bi renge sahip ve çok kalıcı.Allık sürerken flormarın bu kapaklı fırcasını kullandım.Aslında çok memnun değilim ,yüzüm küçük olduğu için fırçayı biraz kapatıp sürüyorum şimdilik idare ediyorum.
Göz Makyajı
Göz altlarıma Rival De Loop un Coverstick 1 numarasını kullandım.Bitirdiğim likit concealer dan daha memnundum aslında..
Nude Tude renklerini çok seviyorum...Göz pınarlarıma ve göz üstüme stand-offish adlı farı kullandım.Kaş kemiğime seductive kullandım.Son olarak kaç altlarıma aydınlatıcı olarak sassy kullandım.
Maskara Maybelline den one by one .Çok seviyorum bu maskarayı da.
Şu gölge işine çok ugrasıyorum ama niye olmuyor anlamadım :) 
Fırca olarak aliexpress ten aldığım Bobbi Brown far fırcasını kullandım.

Son olarak Rival De Loop ruju ve dudak kalemini kullandım.Bu tonları seviyorum:)
Umarım begenmişsinizdir :)
Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum...

9 yorum :

  1. bence gözlerin çok doğal ve güzel olmuş günlük makyaj için ideal:) maşallah çok tatlısın:)

    YanıtlaSil
  2. gözlerini ön plana çıkaran bir makyaj olmuş, çok hoş eline sağlık=)

    YanıtlaSil
  3. çok güzelsin canım. Maşallah...

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş makyajın tatlım. Çok güzelsin :)
    mujuuujjjujukkkkk

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok beğendim makyajını ben senin kadarda beceremiyorum bir sürü ürün alıyorum ama öylece duruyorlar :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzelsin zaten tenin gözler harika ne sürsen yakışır :)

    YanıtlaSil
  7. Ay çk teşekkürler güzel yorumlarınız için .Umarım daha da geliştireceğim :)

    YanıtlaSil
  8. Çok doğal ve fresh bir makyaj olmuş sana da çok yakışmış :) güzelliğini ön plana çıkarmış oldukça başarılı ben çok beğendim ;) Gölge için de yuvarlak ve yumuşak bir fırça kullanmalısın canım daha kolay olur :*

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)