18 Ekim 2013 Cuma

Cranberry & Pomegranate Body Butter/ Superdrug Vücut Yağı Yaban Mersini ve Nar Özlü

Selam kızlar ,
Watsons ın Superdrug ürünlerini ,maskeleri losyonları vücut yağları peelingleri bilmeyen yoktur heralde .
Varsa da şimdi öğrenecek :P 
Kuru ciltler için çok iyi bi ürün oldugunu düşünüyorum.Yapısı kıvamı oldukça koyu.Fakat emilimi çok iyi.Cildi kuru biri olarak çok memnunum  :)Ciltte bıraktıgı yumusaklık ve pürüzsüzlük hissini çok seviyorum.Genelde bacaklarıma kullanıyorum.Yaglı bi his bırakmıyor yogun yapısına ragmen..
Kokusu da şahane...Şekerli sakız kokusu var:)
Cildi kuru olanlara banyo sonrasında uygulama için çok iyi bi vücut yagı..Nar  ve yaban mersini özleri içeriyor.Denemek isteyenlere tavsiye ederim..



Ve son olarak vegan ve vejeteryanlar için uygun, hayvanlar üzerine deney yapılmamıştır.

5 yorum :

  1. Superdrug marka ürünleri seviyorum. Özellikle bb kremini severek kullanıyorum ve tavsiye ederim :)

    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bb kremini bilmiyordum canım denemek lazım :)

      Sil
  2. böyle bir şey almayı düşünüyordum bende ama bir türlü karar veremiyordum, bunu alabilirim aslında. çok yararlı oldu, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim canım cok sevindim faydalı olmasına :)

      Sil
  3. Kozmetik ürünlerde nar kokusuna bayılıyorum harika kokuyor :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)