5 Eylül 2013 Perşembe

Mimlendim ve mimliorum!!!!!!

Hayal Gemisi blogunun sahibi Ayşe sagolsun beni mimlemişti .Yeni fırsat buldum ve bu mim olayını çok sevdim ^_^
Blogunun linki http://kahvesevemeyen.blogspot.com/ olunca bir şey paylaşmalıyım ki;bende kahve sevemiyorum malesef.Türk kahvesi içtiğim an kalbim cıkacak gibi oluyor elim ayağım titriyor:) Bu linkten bile kendime yakın hissettim Ayşe'yi..Cok tesekkur ediyorum mimlediği için.
Blogunda Kitap ,Film ve Dizi Önerilerini eğlenceli bi şekilde paylaşmış:)Herkese tavsiye ederim :)



1-Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı?
Yaşamadım ama ufak olayların bile bi işaret olduğu düşüncesine sahibim her zaman ..Sanki evren bana işaret gönderiyor işi gücü yok ta :)

2-Almayı düşünüpte alamadığınız ne var?
Sarı renk Vespa Scooter üni deyken çok istemiştim.Hala da içimde uktedir :(


3-Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
Malesef var turuncu renk ve göbeği acık kıyafet giymem ,kendimi garip hissediyorum :/

4-Nefret ettiğiniz huylar ve ya insanlar?
Hemen hemen her insanla anlaşırım ama egosu hat safhada olan kendini beğenmiş insanlara tahammül edemiyorum.

5-Sizi en net tanımlaya kelime?
Tatlı Cadı :) (iki kelime oldu sectiğiniz birini çıkarabilirsiniz :p)

6-Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?
Fransa


7-Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?
Ben hep kendime bi uğraş bulurum;Diy projeleri , dolap düzenleme..Bir de eski yazdıgım günlük ,şiir defterimi kurcalarım 

anılar beni mutlu eder,üzenleri de tekrar tekrar okuyup efkarlanırım .Mazoşistim o konuda :)))))

8-Nikah masasında evleneciğiniz kişiden "Hayır!!!" cevabı alırsanız ne yaparsınız?
Hiç düşünmedim desem yeridir.Ama o cevaptan sonra yapılacak pek bi şey kalmaz sanırım.



9-İnsan kaderini mi yaşar,kaderini mi yazar?
Kaderini yazar

10-Aklınıza gelen ilk ingilizce kelime?
Pencil :)

11-İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?
İLk nickim ve hala da aynı mervelil.

Bende bu güzel sorularla Blogger arkadaslarımı mimlemek istiyorum :) Umarım beni kırmaz ve mim e karsılık verirler ..Sevgilerimle Merve...

18 yorum :

  1. Kahveyi bende coook seviyorum. Ve ayni senin gibi carpinti ve elde titreme oluyor. Bunun neden oldugunu ilk once anlamiyordum. Ancak disarda ictigimiz bol kafeinli kahvelerden oldugunu erkek arkadasim fark etti. Turk kahvesini evde arada sirada icerim ve evde nescafe gold iciyorum. Kafeinsiz cunku. Yanilip sasirip disarda kahve ictigim zaman eve kendimi zor atiyorum. Bu durumda olan arkadaslar varsa bir fikir olur diye yazdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende başlarda hiç farketmedim sadece kafein iyi gelmiyor onu biliyordum ,Sonra zamanla türk kahvesi içtikten sonra kötü hissettim kendimi.rosa öğrendim ki türk kahvesi tansiyonu bi anda yükseltiyormuş.Artık içmiyorum içersem de çok az kahveli .Teşekkürler paylastigin için:)

      Sil
  2. Bu mim sayesinde seni daha yakidan tanismis olduk ne guzel anlatmissin kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım senin cevaplarını da merak ediyorum:)

      Sil
  3. Teşekkür ederim mim için. En kosa zamanda ben de yapacağım Merve'cim.:) Senin mimini gündüz okmuştum, mimlendiğime sevindim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim canım :) Bekliyorum cevaplarını dört gözleeee:)))

      Sil
  4. Canım bugun bende hafıf ama göbegi açık bi tişört giydim bıraz tuaf hissettim aama alıştım sonra :) öpüyorum mim için işe tşk ederim senin yazınıda keyifle okudum sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim göbeğm var ya giyemem :) Ben tesekkur ederim cevapladıgın için öptümm

      Sil
  5. mim için teşekkürler en kısa sürede cevaplıyacağım bu arada bloguna bayılıyorum ve mim sayesinde seni tanımak güzel oldu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sagol canım benim seni de tanımak istiyoruzzz :)))

      Sil
  6. işte mim cevaplarım http://kelebeketkisi39.blogspot.com/2013/09/bir-dilim-limon-beni-mimlediiiiiii.html sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ahhh canım ben de uzun zamandır bu mimi bekliyordum,görünce çok mutlu oldum.Benim hakkımda söylediğin şeyler için de ayrı teşekkür ederim.Çok güzel bir yazı olmuş,eline sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim canım ya biliyorum beklettim , bende arkadaslarımı mimlemek istedim onun için zamanını bekledim gecıktım o yuzden :) Byle bır seye vesile oldugun için ben tesekkur ederim canım :)

      Sil
  8. canım benim mimini cevapladım çok çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  9. Mervecimm valla mimini yeni farkettim kusuruma bakma. Bugün hemen cevaplayacağım :) Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım önemli deil :)Bekliyourmmm:)

      Sil
  10. mimleri seviyorum:) karsındakinin iç dünyasını görüosun biraz daha:) su an blogumda yayınlayamıyorum fakat en kısa zamanda:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)