16 Eylül 2013 Pazartesi

Kot Gömlek Kombinleri / How to Wear Denim Shirts

Selam kızlar 
Bu konuda birçok post yapıldı biliyorum ama bende beğendiğim kombinleri paylaşmak istedim.Farklı bi fikir olur kot gömlek giyerken sizlere umarım :) Ben düğmesini açık bırakmayı sevenlerdenim aşağıda ki salaş kombinlere bayıldım !




En begendiklerimden birisi ,dantel etek ve jean gömlek çok üzel uyum sağlamış .


Şahsen ben bunu yapamam kısa kollu bi elbisenin içine giyemem:) Belki bi v yaka kazagın içine olabilir..



Bu kombini çok begendim sadece ayakkabılar bana göre değil ...




Umarım begenmişsinizdir ..Sevgiler!!!!!!

8 yorum :

  1. Sarı olana ben de cesaret edemem, ama orjinallik de kolay değil di mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle tabuları yıkmak gerek bazen :)))

      Sil
  2. Wow kombinler muhtesem keske zayif olsamda bunlari giyebilsem :))sevgiler♥

    YanıtlaSil
  3. Cameron dıaz tarzı cok hos olmus bırde ılk resımlerdekı 2. esmer kızın uzun eteklı tarzı :) çok şirinmiş ..Kot ceket almak sart :) sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bahar aylarınn vazgecılmezı ama adana da bahar olmuor :) tak diye yazdan kısa gecıverıoruz :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)