19 Temmuz 2013 Cuma

BİTENLER#2#

Selam kızlar ;)
Bakalım son zamanlarda neleri hemencecik bitirecek kadar sevmişim neleri olsada olur olmasa da olur diyerek bitirmişim :)
Aslında bu ürünler daha önceden bitirdiğim ve post için kenara koydugum ürünler...Çok fazla kimyasal ürün kullanmak istemesemde dayanamıyorum alıyorum malesef :( Uzamadan yorumlarıma geçmek istiyorum.
NoB Asetonsuz Oje Temizleme Mendili : Asetonun verdiği zarar ve evdekilerin kokusundan aşırı rahatsız olması üzerine sıkça kullandım ve bitirdim:).Oje çıkarma performansı fena değil fakat çıkarırken çok yayılıyor.Yağlı bi yapısı olduğu için ve kırmızı tonlarını çıkarırken çok dağılma yaptı,bu yüzden çok hoşlanmadım .Ama gene olarak kullandım ve bitirdim fena değil .Yine alabilirim.
Fiyto Sarmaşık Özlü Bitkisel LosyonŞu yazımda şampuanından ve saçlarıma ne kadar iyi geldiğinden bahsetmiştim .Bu losyonu şampuanın yanında hediye olarak verdiler ve deneme boyu olduğu için 3 4 kullanımda bitti.Fakat şampuanla beraber kullandıgım süre içerisinde saclarımı beslediğini hissettim.İçerisinde çok miktarda bitki özü var ve saç diplerini besliyor kn akışını hızlandırıyor.
Nivea Dipliner : Gözlerimi yakmaması çok iyi ve kalıcılıgı fena değil.
Flormar Dipliner: Rengi biraz soluklaşıyor kuruduktan sonra ve bende biraz yakma yaptı.Oyüzden tam olarak bitiremedim.
Gliss Total Repair Saç Bakım Kremi : İlk kullanımda çok çok sevdim ;saçlarım kolayca tarandı yumuşacık oldu.Ama daha sonra kaşıntı ve kepek yaptı saç diplerimde.Saç uçlarına uyguladıgım halde cildimöi rahatsız etti.Banyo sonrası saçımı saracagım zaman kullanıyorum artık.Dalgaları kalıcı yapıyor ve kolay şekillendiriyor
Avon Zesty Mist Hair Spray : Bu ürünün saç serumunu avon katalogunda gördüm ve sayfadaki kokusuna asık oldum.Aradım taradım ama serumu bulamadım .Çünkü eski kataloglardan birindeydi.Sadece saç spreini buldum.Okadar güzel bi limon çiçeği kokusu var ki üzerime sıkmak istiyorum :D
Bath &Body Works Body Lotion : Portakal ve nar kokusunu o kadar güzel hissettiriyor ki bayıldım.Çok kalıcı bi konsantre kokusu var.Saatler geçse bile kalıyor,çok memnun kaldım.



Bugünlük bu kadar kızlar:)Yine görüşmek üzere herkese iyi günler :)

5 yorum :

  1. Gliss sıvı saç kremini ben de kullanmıştım bir ara saçları gerçekten çok güzel yumuşatıyor

    YanıtlaSil
  2. NoB Asetonsuz Oje Temizleme Mendilini çoğu blogda gördüm bi tanede benim edinmem gerek açık renkler için kullanıyım ben alırsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım koyu renkte çok dagiliyor ama açık renkler için ideal:)

      Sil
  3. aa flormar dipliner da öyle bir yanma, soluk renk sorunu yaşadıysan geri gönderseydin keşke şikayetinle birlikte.
    bende kullanıyorum ama renk ve kaşıntı gibi problem yaşamadım:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim cok hassas cogu urunde yasıyorum benden kaynaklı buyuk ıhtımalle canım

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)